Friday 25 May 2012


ASSALAMUALAIKUM.. . . . 

firstly rase sangat lame tak update blog cik q ni kan.. hari ni teringin nak menjengah blog yang dah lame tak berupdate ni..Dah terlanjur singah, ape lagi jari pon nak menaip lha kan..
mule mula cik Q nak cerita tentang pandangan seseorang terhadap mandi malam..

korang tahu tak kita boleh mandi berapa banyak kali dalam sehari ? YA! berapa banyak kali mandi dalam sehari tidak akan mendatangkan kesan sampingan kepada kita.. acct, cik Q pon tak tahu akan hal ni..tetapi banyak jugak refers yang cik Q bace yang cakap kite boleh mandi pada malam hari..Opss ! bukan cik Q menggalak kan..okay roll your mind with me..................


kita tengok pada seseorang pekerja yang office hour..8 AM- 5PM kan.balik dea boleh mandi.kalau kerja sendiri pulak..bila2 boleh mandi kan..setuju tak ? so kite cakap kalau orang yang balik malam.kerja penat2 tak kan tk mahu mandi kan..so cara yang terbaik ialah mandi.betul tak ? cara dia awak kne lha mandi menggunakan air suam, dan jangan mandi air sejuk. air suam akan membantu kita supaya kita tidur dengan lebih lena...tak percaya.Cubalah . . 

mesti korang tertanya tanya kan kenapa ada gambar ni . and ape kena mengena post dengan gambar,
betul tak....

gambar ni sebab q tengah belajar penyakit.so desas desus mandi malam yang tak elok yang telah kita bincangkan diatas telah  pon q cari dan q tuliskan..q nak final dah sekarang ni.so harap korang tolong lha bacekan buku yang tebal depan q tu kan..sebab..menyesal aku tinggalkan kamu, kerna ternyata aku tak mampu, meneruskan hidup tanpa kamu.. ecehII xde lha, ini disebabkan mase belajar memain,now kalau tak belajar mesti tak tahu kan.kalau tak tahu mesti tak lulus kan.kalau tak lulus mesti PTPTN tak nak tolong..uishh kesian nye haii.. 



 sejakII masuk kolej.muka badan dah boleh buat donat je kan..nak kata hati riang, masa bersenang tak banyak sebab banyak dihabiskan didalam kelas dan di dalam ward..tah la nak cakap pon tak tahu

okay lha jari dah penat nak pergi cantikkan kuku..sayang korang
buat abang, ayang doa yang terbaik untuk awak 


0 Missy:

Post a Comment