Friday 9 December 2011

From Me #


salam sayang dari que..well dah lame tak update status kan..
now que back to write wrote again..
ape entry que kali ni  eak ? ? ?
ade ape ape idea tak ?
boleh email dekat email que keyh..


tak tahu lha kenape minggu ni que sedih sangat..ape yang q dah buat lagi ni..
tah lha..acctly q tulis pasal somenone pulak kali ni..q bukan tak mau bgtahu dea yang q ade blog sebab q xmau dea salah fikir.mgkin q saje update pasal dea sebab nak baik balik kan..
acctly sebenarnya tak.q update sebab hati q nak luahkan.sampai bile nak pendam kan.
akhirnya dea tahu.tapi mgkin ..tah lha..q tak tahu dea suke ke tak..b4 ni pon ade jugak update pasal dea...


dear my friends.
orang cakap jauh jauh tuh rindu tapi ape kah daya aku?
orang cakap mule mule sayang lame lame benci..boleh kah aku ?


ape yang aku nak bgtahu kau yang aku xpandang belakang lagi.andai itu takdir dea.aku terima . terima kasih untuk semua.harap kau bahagia buat selamanya. pandang kedepan.sejarah tak kan pernah berulang..mungkin artikle aku sedih tapi..aku harap sangat kau terus maju.setiap doa aku,aku selit kan sebaris name kau,doa buat kau.semoga kau bahagia disana..

kenapa aku rase mcm  ni....kenape nak menyesal.dah terlambat lha..
tak pe lha ape dah jadi aku terima takdir dea....

ouhh ! im so sad :'( but still dont let go tears !

0 Missy:

Post a Comment